czwartek, 28 czerwca 2012

KIKO... Electric Purple

Hej,
dzisiaj zakupiony eyeliner z KIKO na oku... ;)

Kolor jaki użyłam to Electric Purple, czyli ciemny fiolet z drobinkami...


Eyeliner posiada bardzo wygodny aplikator z gąbeczką... podobny do tego z Sephory...
Aplikacja dzięki niemu jest bardzo prosta nawet dla nie wprawionej ręki... :)


Według mnie kolor jest naprawdę electric... :D 
bardzo ładnie podkreśla oko i jest niesamowicie intensywny...





Po całym dniu, eyeliner nie odbił się na górnej powiece, nie starł, był taki jak zaraz po aplikacji... a wiecie, że z moimi lekko opadającymi powiekami, to bardzo istotna zaleta... ;)

Demakijaż usunął go bez żadnego problemu... troszkę był jakby gumowy, nie rozmazywał się po twarzy, lecz 'odrywał grudkami'... ;) 



Powiem szczerze, że zdecydowanie wolę eyelinery w płynie...
Zaczynałam właśnie od takich swoją przygodę z kreską i chyba będę im już wierna zawsze...

Aplikacja eyelinerami w płynie jest:

- o wiele łatwiejsza i szybsza...
- produkt nie odcina się od rzęs kreską, tylko ładnie wypełnia przestrzenie między rzęsami, przez co efekt jest bardziej naturalny...
- kolory są według mnie intensywniejsze...



A jakie eyelinery Wy preferujecie?

:)




7 komentarzy:

  1. pięknie wygląda na powiece :)
    p.s Czy Ty w ogóle akceptujesz te komentarze ode mnie ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie... dopiero dzisiaj zauważyłam, że wogóle mam coś takiego ustawionego... :P

      Usuń
  2. piękne te kreski ci wychodzą :* zrobiłabyś kiedyś tutorial jak robisz swoje kreski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... jeśli chodzi o filmik to raczej może być ciężko, ale może coś wymyślę... ;)

      Usuń
  3. szkoda, że nie mam dostępu do tych kosmetyków :( Piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wiesz do kogo uderzyć w razie czegoś... ;)

      Usuń
  4. Straaaaaaasznie podoba mi się ten kolor !!!! :)

    OdpowiedzUsuń