piątek, 11 maja 2012

Soul Sista - 02 Loundge Chair Affair

Czy wiedziałyście, że...

- mężczyźni nie odczuwają takiego zjawiska jak 'motyle w brzuchu'
- motyl (skoro już jesteśmy przy ich temacie) żyje średnio jeden dzień
- a biedronka około jednego sezonu, czyli 12 miesięcy... 
...oczywiście w przypadku dwóch ostatnich zależy od gatunku... ;) W sumie pewnie dotyczy też pierwszego... :P

To tak drogą wstępu... ;)

Nabyłam ostatnio kolejne mazidło do ust w ślicznym koralowym kolorze...
Błyszczyk pochodzi z kolekcji, o której już Wam pisałam... Soul Sista. Zakupiłam z niej pędzel i nadal twierdzę, że jest niesamowity... ale wracając do tematu...

Oto on:


W kolorze...


Posiada wygodny aplikator, który ostatnio używałam baaardzo dawno temu...


... i niesamowity kolor... :)


Błyszczyk jest śliczny... kolor wyrazisty i efektowny... do tego zauważyłam, że jest gęsty, nie posiada żadnych drobinek i długo utrzymuje się na ustach...

Generalnie nie jestem osobą, która przykłada ogromne znaczenie do kosmetyków do ust, ale lubię mieć w torebce coś, co pozwoli mi je ładnie i szybko podkreślić... ten spisuje się w tej roli idealnie... ;)

Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba... a może go macie w swojej kosmetyczce...


1 komentarz:

  1. Nie mam nic z tej limitki, ale błyszczyk faktycznie był godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń